Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятницю, 29 травня 2020 р.

Останній дзвоник 2020! Щасливої дороги!

2020 рік
Дорогі мої діти!
Щиро вітаю Вас із святом Останнього дзвоника та закінченням школи ІІ ступеня! Бажаю Вам доброї долі та щирих людей на шляху до Вашого щасливого майбутнього! То ж сміливо крокуйте вперед!!!

Вас вітає Комунальний заклад «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів 31 Вінницької міської ради» (зайти за посиланням):


За час дистанційного навчання Ви мали можливість оцінити на скільки Ви є готові до самостійного життя. Також карантин навчив Вас цінувати людей та підтримувати зв'язок з однокласниками. Дороги назад в шкільне життя у 1-9 класі немає, воно залишиться лише у Ваших спогадах та отриманому досвіді.

Пам’ятайте про своїх вчителів, які віддали частинку своєї душі та 5 років життя разом з Вами! Ми Вас любимо та в нашій пам’яті
 будуть довго жити лише спогади про хороше!!!

Не забувайте вітатися, вітати із святами та просто цікавитися життям своїх однокласників. Можливо, хтось пронесе свою дружбу через все життя.

Двері школи завжди відкриті для Вас, а я буду рада бачити Вас!!!

Слова вдячності для батьків!!! Дякую Вам за те, що Ви надавали мені впевненості  та підтримували у всіх моїх починаннях та задумах! Вдячна Вам за слова подяки, які часом підіймали мене та рухали вперед! Вдячна за кожні батьківські збори (з родинним відвідуванням), на які я завжди йшла із задоволенням! Дякую за Ваших дітей!!!

Згадаймо як все починалося...























1 коментар:

  1. Дякую вам за всі роки які ви прожили разом з вами❤️❤️ваша учениця😍😍😭
    Я буду сумувати😭❤️

    ВідповістиВидалити